Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.IČO: 41 189 698

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
držitele zaměstnanecké karty
cizince mimo EU
Minimální stupeň vzdělání
VŠ Magisterské
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Finanční analytici (24136)
Finance
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
13. 2. 2025
Doba zaměstnání
od 9. 1. 2025
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 40 000
do 56 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

nevyplněno

Komu a kde se hlásit

Dominika Radová

Českobrodská 1329

Kyje

19 800 Praha 9

okr.

Českobrodská 1329, Kyje, 198 00 Praha 9

Email: dominika.radova@cchellenic.com

Upřesňující informace

KONTAKT - Dominika Radová, e-mail: dominika.radova@cchellenic.com ” Spolehlivá, zodpovědná osobnost. Na této roli budete mít možnost pracovat v mezinárodním prostředí jako součást týmu komerčních financí, mít zodpovědnost za procesy od začátku do konce, rozvíjet se v různých oblastech a specializovat se v komerčních financích a vše s flexibilními pracovními podmínkami a bohatým balíčkem odměn. KLÍČOVÉ ČINNOSTI, ZA KTERÉ BYS BYL/A ZODPOVĚDN/Á: ” Podpora měsíční/kvartální uzávěrky, review rozpočtu a shrnutí klíčových zjištění pro review od top manažerů. ” Zajištění, že výdaje jsou v souladu s dohodnutým rozpočtem. ” Podpora interních a externích požadavků na audit. ” Sestavování a tvorba finančních zpráv pro oddělení sales & marketing. ” Poskytování doporučení pro finanční projekty, odhad jejich návratnosti. ” Analýza a doporučení scénářů pro zlepšení P&L (zisk a ztráta) jendotlivého prodejního kanálu či kategorie. ” Denní práce s různými systémy a nástroji (Power BI, Power Query atd.). TVÉ TAJNÉ INGREDIENCE: ” Přirozená zvídavost, silné analytické dovednosti, proaktivní postoj k řešení nových situací, schopnost prioritizace a plnění úkolů v rámci deadlines. ” Ochota učit se a rozvíjet se. ” Velmi dobré dovednosti v oblasti spolupráce a motivace pro komunikaci napříč odděleními. ” Vysoká úroveň zodpovědnosti pro samostatné řízení projektů a úkolů. ” Plynulá angličtina a rodilý český/slovenský jazyk. ” Pokročilé znalosti nástrojů MS Office - zejména MS Excel (kontingenční tabulky atd.). ” Minimálně bakalářský titul v oboru ekonomie/obchodní správy nebo příbuzném oboru. Benefity: 5 týdnů dovolené a systém sickdays 2 dny, fasování produktů zdarma; pitný režim; nákup produktů a firemních reklamních předmětů za zvýhodněné ceny, stravování v kantýně a příspěvěk na stravné, zvýhodněný tarif volání pro rodinné příslušníky, systém flexibilních benefitů - Kafeterie pro sport, kulturu a volný čas včetně lékáren, příspěvek na penzijní připojištění, možnost nákupu zaměstnaneckých akcií.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Krajská pobočka pro hlavní město Prahu
Referenční číslo
30 557 200 737