Generální finanční ředitelstvíIČO: 72 080 043

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
Vyšší odborné
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Úředníci v oblasti daní (43123)
Administrativa
Finance
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
7. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 6. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 24 790
do 35 770
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Řetězová 1369/2a Děčín I-Děčín 40 502 Děčín

Komu a kde se hlásit

Ing. Vábererová Martina

Řetězová 1369/2a

Děčín I-Děčín

40 502 Děčín

Email: martina.vabererova@fs.mfcr.cz

Telefon: 412 592 405

Upřesňující informace

[] Místo výkonu: Řetězová č.p. 1369/2a Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Charakteristika činnosti - Služba zahrnuje komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti. - Provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů. - Vydávání rozhodnutí v daňovém a správním řízení. - Provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní. - Vyhotovování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovování protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami. - Vedení daňového řízení. Komunikaci s daňovými subjekty v rámci kontrolních postupů. - V rozsahu své působnosti vedení správního řízení ve věci správních deliktů a řízení o přestupcích ve vztahu k zákonu o omezení plateb v hotovosti, zákonu o účetnictví, ukládání pokut. - Zpracování návrhů stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu. Požadujeme - kvalifikační předpoklad: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou) - samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev - znalost práce s PC (Word, Excel, internet) - bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost - schopnost jednání s lidmi - praxe v oblasti vedení daňové evidence a účetnictví výhodou - řidičský průkaz skupiny B výhodou Nabízíme - místo výkonu: Děčín - platové zařazení: platová třída 10, popř. další nárokové příplatky - předpokládaný den nástupu: 2. 6. 2025 - pracovní poměr v režimu zákoníku práce - obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu mateřské a následné rodičovské dovolené - možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou - zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu - stabilita a zázemí ve velké státní organizaci - pružná pracovní doba - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - propracovaný vzdělávací program Přihlášky do výběrového řízení: formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 22. 4. 2025 na e-mail: Denisa.Hanova@fs.gov.cz, v kopii na e-mail: Karel.Malanik@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: ”VŘ 250250 (PP)” nebo na adresu: VŘ 250250 (PP) - Mgr. et. Mgr. Karel Malaník Finanční úřad pro Ústecký kraj Územní pracoviště v Děčíně Řetězová 1369/2a 405 39 Děčín I kontaktní osoba: Ing. Martina Vábererová telefon: 412 592 405

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 073 400 787