DHL Solutions k.s.IČO: 28 213 866

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
držitele zaměstnanecké karty
cizince mimo EU
Minimální stupeň vzdělání
Základní + praktická škola
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
Aktivní Angličtina znalost AJ slovem i písmem
Požadované dovednosti
Práce s PC
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Profese CZ-ISCO a obor
Všeobecní administrativní pracovníci (41100)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
8. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 5. 2025
Počet hodin týdně
37.5
Počet volných míst
5
Směnnost
Třísměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Mzda
45 200
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

35 002 Cheb

Komu a kde se hlásit

Burkovskaja Alina Aleksandrovna

Logistická 169/1

Hradiště

35 002 Cheb

Email: alina_aleksandrovna.burkovskaja@dhl.com

Telefon: 725 627 262

Upřesňující informace

Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: plánování práce podle určitých parametrů, reporting, zodpovědnost za systémový chod celého oddělení. Požadujeme: znalost práce na PC (Excel - mírně pokročilý/á), zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost (hledáme kolegu/kolegyni, na kterého/kterou se celý tým může spolehnout), schopnost určovat priority, znalost AJ slovem i písmem, trestní bezúhonnost. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Logistická 169/1, 350 02 Cheb (dle předchozí domluvy) !!!

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 071 900 779