DHL Solutions k.s.IČO: 28 213 866

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
držitele zaměstnanecké karty
cizince mimo EU
Minimální stupeň vzdělání
Základní + praktická škola
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Profese CZ-ISCO a obor
Všeobecní administrativní pracovníci (41100)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
8. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 5. 2025
Počet hodin týdně
37.5
Počet volných míst
10
Směnnost
Třísměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Mzda
40 115
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

35 002 Cheb

Komu a kde se hlásit

Burkovskaja Alina Aleksandrovna

Logistická 169/1

Hradiště

35 002 Cheb

Email: alina_aleksandrovna.burkovskaja@dhl.com

Telefon: 725 627 262

Upřesňující informace

Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok ) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: plánování pravidelné inventury skladu, spolupráce s operativními odděleními na realizaci inventur, zpracovávání a reporting výsledků inventur, řešení nesrovnalostí v provozu a pravidelný reporting, blokace zboží na základě požadavku zákazníka a operativy, zpracovávání zboží určeného k vrácení dodavateli, odepisování skladových zásob. Požadujeme: znalost práce na PC (Excel - mírně pokročilý/á), smysl pro týmovou práci, zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost (hledáme kolegu/kolegyni, na kterého/kterou se celý tým může spolehnout), schopnost určovat priority, znalost AJ/NJ výhodou, trestní bezúhonnost. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Logistická 169/1, 350 02 Cheb (dle předchozí domluvy) !!!

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 071 940 743