Volvo Group Czech Republic, s.r.o.IČO: 61 055 239

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
držitele zaměstnanecké karty
cizince mimo EU
Minimální stupeň vzdělání
ÚSV s maturitou
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
Aktivní Angličtina
Požadované dovednosti
Ekonomika
Profese CZ-ISCO a obor
Hlavní účetní (24111)
Administrativa
Finance
Další požadovaná povolání
Hlavní účetní (24111)

Nabídka

Poslední změna
15. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 5. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Neurčeno
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Jiné výhody
Naturální výhody
Mzda
od 100 000
do 120 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Obchodní 109 25 101 Čestlice okr. Praha-východ

Komu a kde se hlásit

Ing. Friedel Alena

Obchodní 109

25 101 Čestlice

okr. Praha-východ

Email: alena.friedel@volvo.com

Telefon: +420 602 551 873

Upřesňující informace

Hledáme hlavní účetní (m/ž) do naší společnosti. Náplň práce: • Zodpovědnost za dodání kompletní účetní závěrky pro právnickou osobu v konsolidačním systému Volvo Group. Dodávka by měla být v souladu s příslušnými kapitolami FPP a dalšími pokyny (včetně místních GAAP) pro finanční výkaznictví. • Řízení každodenní kontroly a monitorování v rámci všech relevantních účetních procesů. • Zajištění vyplnění všech statutárních zpráv a zpráv o dodržování právních předpisů pro právnickou osobu. • Konsoliduje, reportuje a poskytuje měsíční a roční uzávěrku výsledků právnické osoby. • Koordinuje audity pro právnickou osobu. • Zajišťuje soulad s cíli vnitřní kontroly, místními GAAP a finančními zásadami a postupy. • Řídí proces měsíční uzávěrky, výkaznictví systému konsolidace podniku a přípravu na roční audit. • Neustále zvyšujte efektivitu všech procesů souvisejících s účetnictvím. • Je profesionálním obchodním partnerem pro interní i externí zainteresované strany. • Podporuje obchodní funkce při poskytování účetního a finančního poradenství podle potřeby. • Poskytuje strategickou, provozní a komunikační podporu oblastnímu řediteli a mezifunkčnímu vedoucímu týmu, aby se usnadnilo dosažení obchodních cílů Požadované kompetence • Minimálně 5 let odborné praxe získané v účetní / finanční oblasti na samostatné pozici • Schopnosti strategického myšlení a prokázaná obchodní prozíravost v mezinárodním prostředí • Silné organizační schopnosti • Znalost anglického jazyka • Analytické schopnosti a dovednosti • Vynikající komunikační schopnosti • Odbornost v oblasti místního účetnictví GAAP a mezinárodních účetních standardů • Teoretická a praktická znalost daňových předpisů • Schopnost spolupracovat napříč organizací a poskytovat efektivní obchodní řešení • Schopnosti řízení a vedení lidí

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
17 602 930 762