Mateřská škola, základní škola a střední škola Slezské diakonieIČO: 70 240 655

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Profese CZ-ISCO a obor
Ostatní úředníci v oblasti účetnictví (43119)
Administrativa
Finance
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
10. 5. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 8. 2025 do 31. 7. 2026
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Jiné výhody
Mzda
29 120
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Frýdecká 691/34 73 701 Český Těšín okr. Karviná

Komu a kde se hlásit

Kantorová Lenka

Frýdecká 691/34

73 701 Český Těšín

okr. Karviná

Email: l.kantorova@skolasd.eu

Telefon: 731 148 445

Upřesňující informace

Koho hledáme a co požadujeme ” Pečlivou, spolehlivou a zodpovědnou kolegyni/kolegu s analytickým myšlením ” Min. SŠ vzdělání - zaměření ekonomického směru ” Znalost vyhlášky č. 504/2002 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, pro účetní jednotky, u kterých hlavní předmětem činnosti není podnikání, pokud účtují v soustavě podvojného účetnictví ” Dobrou znalost práce na PC - internet, MS Office, výhodou práce v účetním programu DUNA ” Organizační a komunikační schopnosti, systematičnost, loajalitu a vstřícnost ” Praxe na pozici účetní výhodou ” Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič výhodou ” Kladný vztah ke křesťanství a k lidem s kombinovaným a mentálním postižením ” Trestní bezúhonnost Nabízíme ” Plný pracovní úvazek na 40 hodin týdně ” Předpokládaný nástup: 1. 8. 2025, z důvodu zaučování s možností od 6/2025 dohodou ” Pracovní doba od 7:00 do 15:30 ” Místo výkonu práce: Český Těšín ” Mzdové podmínky: od 29 120 Kč + možnost osobního ohodnocení (po zkušební době) ” Práci v přátelském kolektivu Popis základních činností pro pracovní pozici ” Vedení hlavní pokladny a účtování pokladen odloučených pracovišť školy ” Účtování cestovních náhrad ” Evidence majetku školy ” Příprava podkladů pro vedení a zpracování účetnictví ” Dokladová a fyzická inventarizace účtů KONTAKT: Pokud Vás nabídka zaujala, zasílejte svůj životopis a motivační dopis na email: l.kantorova@skolasd.eu (kontaktní osoba: Lenka Kantorová) nejpozději do 30. 5. 2025. Do předmětu e-mailu napište: ”Výběrové řízení - pomocná účetní”. Více na www.skolasd.eu. Telefonicky v čase 10:00–13:00 hod. Vybraní zájemci budou pozváni k výběrovému řízení.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 238 480 722