Sociální pracovnice / pracovník - case manager projektu "Posílení sociální práce ve městě Česká Lípa" v odboru sociálních věcí a zdravotnictví

Město Česká LípaIČO: 00 260 428

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
Vyšší odborné
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Profese CZ-ISCO a obor
Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě (26351)
Zdravotnictví
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
5. 5. 2025
Doba zaměstnání
od 2. 6. 2025 do 28. 2. 2027
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 33 280
do 38 570
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

náměstí T. G. Masaryka 1/1 47 001 Česká Lípa

Komu a kde se hlásit

podatelna MěÚ Česká Lípa

náměstí T. G. Masaryka 1/1

47 001 Česká Lípa

Upřesňující informace

Charakteristika pracovní pozice: -koordinace lokálních aktérů -vytváření a koordinace sítí podpory -sociální poradenství -podpora sociální práce v zabydlování CS -spolupráce se sociálními pracovníky městského úřadu Druh práce: sociální pracovník - case manager Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 10. - 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 24 790 Kč do 38 570 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 33 280 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle § 131 zákoníku práce a zvláštní příplatek dle § 129 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 2. 6. 2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu projektu ”Posílení sociální práce ve městě Česká Lípa” do 28. 2. 2027 Kvalifikační požadavky a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání dle ustanovení § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů -znalost související legislativy -komunikační schopnosti, sociální cítění, vstřícnost -výborná znalost práce s MS Office -řidičské oprávnění sk. B výhodou Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části ”charakteristika pracovní pozice”, -čestné prohlášení o bezúhonnosti, nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, -kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do: 21. 5. 2025 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: -písemně v obálce označené ”VŘ sociální pracovník - case manager projektu” zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa, -elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p, nebo e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv v průběhu výběrového řízení toto řízení zrušit bez uvedení důvodu. Uchazeč svou účastí ve výběrovém řízení bere na vědomí, že jeho osobní údaje budou zpracovány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen ”GDPR”) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, pro účely výběrového řízení. Osobní údaje uvedené v přihlášce a jejích přílohách budou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou k dosažení účelu výběrového řízení a následně budou skartovány v souladu s GDPR a spisovým a skartačním řádem organizace. Písemnosti připojené k přihlášce si mohou uchazeči vyzvednout do deseti dnů po ukončení oznámení na obsazení volného pracovního místa v oddělení personalistiky a mezd. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté dokumenty skartovány.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 215 320 711