Krofian CZ spol. s r.o.IČO: 25 486 390

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
Střední odborné (vyučen)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Pomocní pracovníci údržby budov a souvisejících prostor (9622)
Výroba a provoz
Další požadovaná povolání
Pomocní pracovníci údržby budov a souvisejících prostor (9622)

Nabídka

Poslední změna
10. 3. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 4. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Jiné výhody
Zvláštní prémie
Podnikové stravování
Mzda
od 40 000
do 45 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

č.p. 78 Dobranov Česká Lípa

Komu a kde se hlásit

Řezníčková Andrea

č.p. 78

Dobranov

47 121 Česká Lípa

Telefon: kariera@krofian.cz

Upřesňující informace

Do našeho týmu hledáme Facility Managera, který zajistí bezproblémový chod a údržbu našeho areálu, optimalizaci provozních nákladů a splnění všech legislativních požadavků v oblasti BOZP, PO a odpadového hospodářství. Pokud máte zkušenosti na obdobné pozici a hledáte stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti, přidejte se k nám! Co Vás čeká: - Správa firemního areálu (dohled nad technickým stavem budov, plánování a zajištění a provedení oprav a údržby nemovitosti, výběrové řízení na dodávku, jednání s dodavateli) - Zajištění stavebních úprav - zajištění projektů, účast na výběrovém řízení, archivace projektů, komunikace s úřady a dodavateli, kontrolní činnost stavby. - Revize a kontroly - zajištění revizí ke stavbám a instalovaným zařízením, (PO, EZS, EPS, systému odvodu tepla a kouře, aktivního hasícího zařízení atd.), archivace a správa této dokumentace, výběr dodavatelů. - Spolupráce se specialistou v oblasti BOZP, PO - zajištění a organizace provádění školení v oblasti BOZP, PO, vedení a správa dokumentace, směrnic v této oblasti. - Energetická efektivita - hledání úspor, výběr dodavatelů energií, optimalizace odběru. - Odpadové hospodářství - Vzhled a údržba areálu (zajištění úklidu, zahradnických úprav a kontrola provedených prací, zajištění a provedení operativní a preventivní údržby) - Správa kotelny - Vozový park - správa vozového parku společnosti, zpracování pojistných událostí. - Podpora skladové evidence (zástup / podpora ve vytížení) - Výpomoc v operativní logistice (závoz věcí do / z areálu) Co od Vás očekáváme? - Min. 10 let praxe v oboru správce budov. - Manuální zručnost. - Základní technické znalosti. - Schopnost organizovat práci a řídit dodavatele. - Spolehlivost, samostatnost a týmového ducha. Co nabízíme? - Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti. - Firemní PC a telefon i k soukromým účelům. - Kvalitní pracovní oblečení. - Dotované firemní stravování. - Každý měsíc bohatá firemní snídaně. - Systém volnočasových dobíjecích karet. - Příspěvek na penzijní připojištění. - Odměny k pracovním výročím a jubileím. - Dva dny v roce bridge days (volno ke státním svátkům). - Parkování přímo u firmy. - Mimo firemní akce a aktivity pořádané firmou (letní grilování, závody a další). Co pro Vás máme my? - Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti. - Firemní škálu benefitů. - Moderní pracovní prostředí. - Práci v přátelském kolektivu. První kontakt pouze e-mailem.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 899 600 746