Město Česká LípaIČO: 00 260 428
Přejít na stránky zaměstavatelePředpoklady
Nabídka
Místo výkonu práce
Komu a kde se hlásit
podatelna MěÚ Česká Lípa
náměstí T. G. Masaryka 1/1
47 001 Česká Lípa
Email: podatelna@mucl.cz
Upřesňující informace
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování komplexní správy nebytového fondu města v souladu s platnými právními předpisy a vnitřními předpisy města. Zajišťování údržby úřadoven a dětského dopravního hřiště, včetně posouzení nutného rozsahu a objemu prací. Zajišťování údržby dodavatelským způsobem nebo prostřednictvím městské údržby, včetně kontroly kvality provedených prací a odpovědnosti za fakturaci. Organizace výběrových řízení na akce provozního charakteru v rámci správy majetku. Vedení agendy energetického managmentu města (monitoring energie, sledování spotřeby). Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 29 120 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle § 131 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 2. 6. 2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu dlouhodobé pracovní neschopnosti Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem). Kvalifikační předpoklady: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vzdělání technického směru -znalost související legislativy (zákon č. 128/2022 Sb., o obcích, zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákon č. 542/2020 Sb., o výrobcích s ukončenou životností, zákon č. 250/2023 Sb., o veřejných dražbách) -znalost geografického informačního systému Gramis a práce s ním výhodou -výborná znalost MS Office -schopnost samostatné i týmové práce -schopnost práce s ekonomickými a informačními systémy -zodpovědný přístup, spolehlivost, svědomitost a flexibilita -řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič Poznámka: Úředník je povinen do 6 měsíců od vzniku pracovního poměru absolvovat zkoušku vstupního vzdělání dle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, benefitní karta / e-stravenky, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance. Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části ”charakteristika pracovní pozice”, -čestné prohlášení o bezúhonnosti, nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, -kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 21. 5. 2025 - 12:00 hodin Další informace naleznete na www.mucl.cz/cz/urad-a-samosprava/mestsky-urad/uredni-deska/ceska-lipa/volna-pracovni-mista/