Krajský soud v BrněIČO: 00 215 724

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Všeobecní administrativní pracovníci (41100)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
22. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 15. 5. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 23 110
do 33 220
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Rooseveltova 648/16 Brno-město Brno-střed okr. Brno-město

Komu a kde se hlásit

Bc. Tomáš Hofmann

Rooseveltova 648/16

Brno-město

60 200 Brno-střed

okr. Brno-město

Email: personalni@ksoud.brn.justice.cz

Telefon: 546 510 402

Upřesňující informace

První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Co od Vás očekáváme: ” minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou ” trestní a morální bezúhonnost ” odpovědnost, spolehlivost, flexibilitu, komunikativnost, slušné vystupování ” schopnost samostatného přemýšlení i týmové práce ” výborná znalost českého jazyka ” rychlé psaní na PC hmatovou metodou ” dobrou znalost práce na PC, zejména ve Wordu a aplikaci Outlook ” znalost aplikace IS VKS výhodou Charakteristika pracovní pozice: ” samostatné přidělování věcí v souladu s rozvrhem práce soudu ” vedení rejstříku a dalších evidenčních pomůcek v IS VKS ” provádění veškeré administrativní činnosti s vedením rejstříku ” zajišťování realizace referátu dle pokynů řešitele a doručování písemností ” lustrace v CEO, zpracování došlých písemností, žurnalizace spisů ” zápisy protokolů o jednání ” přepisy rozhodnutí a zvukových záznamů z jednání ” v rámci sjednaného druhu práce vykonávat další práce podle pokynu dozorčí úřednice a ředitele správy Nabízíme: ” Pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou na dobu jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou ” 5 týdnů dovolené ” 5 dní sick-days (indispoziční volno) ” Pružnou pracovní dobu ” Příspěvek na stravování ” Příspěvek na produkty spoření na stáří ” Osobní rozvoj, účast na odborných seminářích a vzdělávacích akcích. Zájemci doručí osobně, poštou či elektronicky ” strukturovaný profesní životopis ” motivační dopis ” kopie dokladu o dosaženém požadovaném vzdělání

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 141 620 790