KBC Global Services Czech BranchIČO: 14 217 864

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
držitele zaměstnanecké karty
cizince mimo EU
Minimální stupeň vzdělání
ÚSV s maturitou
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Odborní asistenti v administrativě (33431)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
8. 8. 2023
Doba zaměstnání
od 1. 6. 2023
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
2
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 35 000
do 50 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Palachovo náměstí 726/2 Starý Lískovec 62 500 Brno-Starý Lískovec okr. Brno-město

Komu a kde se hlásit

Martina Beníčková

Palachovo náměstí 726/2

Starý Lískovec

62 500 Brno-Starý Lískovec

okr. Brno-město

Email: sso.career.cz@kbc.com

Upřesňující informace

Vaší zodpovědností bude: - řídit předání úvěrových smluv centrály KBC Belgium našemu týmu v Brně - porozumět aktivitám, pracovat na vývoji obsahu, zajistit udržitelnost znalostí v týmu - udržovat a aktualizovat pracovní postupy - vyhodnocovat výsledky podnikového testování aktualizací aplikací - registrace nových úvěrů a údržba stávajících v systému (Loan IQ), sledování kolaterálů a kovenantů - řízení událostí na těchto úvěrech - čerpání, rollovery, příchozí / odchozí poplatky atd. - sledování úvěrových nástrojů (např. zpracování splátek, zaúčtování rezerv) - interní a externí reporting - udržování efektivní komunikace, vztahů a interakcí s ostatními týmy a finančními institucemi Specifické požadávky: - angličtina na plynulé úrovni - slovem i písmem - francouzština nebo nizozemština výhodou (může vám pomoci s prací, ale není to povinné) - dobré komunikační schopnosti - budete podporovat ostatní týmy a komunikovat s nimi - týmový přístup a schopnost podporovat své kolegy a komunikovat s ostatními lidmi - orientace na procesy - orientace na detail a spřízněnost s čísly - dobrá znalost práce na PC a znalost MS Office - zejména Excel a Outlook 25 dní dovolené - 3 dny osobního volna - stravenková karta, systém benefitů Cafeteria, Multisport karta - školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a rolí Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
27 599 860 760