Město AdamovIČO: 00 279 889

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
Vyšší odborné
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Profese CZ-ISCO a obor
Sociální pracovníci a ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti ve veřejné správě (34121)
Zdravotnictví
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
24. 2. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 4. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Zvláštní prémie
Mzda
od 33 280
do 38 570
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Pod Horkou 101/2 67 904 Adamov okr. Blansko

Komu a kde se hlásit

Mgr. Moserová Dobra

Pod Horkou 101/2

67 904 Adamov

okr. Blansko

Email: social@adamov.cz

Upřesňující informace

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ na obsazení pracovního místa na odboru sociálních a správních věcí sociální pracovník/pracovnice. Místo výkonu práce: Městský úřad Adamov a území města Adamov. Prac. poměr: na dobu neurčitou. Předpokl. termín nástupu od 1.4.2025 nebo dle dohody. Plat. třída 11. Co bude zejména vaší prací: - výkon práce sociálního pracovníka ve smyslu ust. § 7 a § 63 až 65 zák. č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozd. předpisů; - výkon práce sociálního pracovníka ve smyslu ust. § 109 zák. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozd. předpisů (dále jen ”zákon o sociálních službách”); - základní sociální poradenství, spolupráce s Úřadem práce ČR, přímá práce s klientem, vedení záznamů, sociální šetření, koordinace poskytování sociálních služeb a další úkoly. Předpoklady pro vznik pracovního poměru podle § 4 zákona o úřednících ÚSC a § 110 odst. 1 zákona o sociálních službách: - státní občan České republiky, popřípadě cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt; - dosažení věku 18 let, ovládání českého jazyka; - plná svéprávnost, bezúhonnost a zdravotní způsobilost. Potřebné vzdělání podle § 110 odst. 4 zákona o sociálních službách - vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělávání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost nebo - vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku. Další předpoklady, požadované znalosti a dovednosti: - znalosti v oboru: zkušenosti z oblasti sociální práce a praxe ve veřejné správě výhodou; - výhodou: zvláštní odborná způsobilost v oblasti sociálních služeb (povinnost složit zkoušku v termínu do 18 měsíců od vzniku prac. poměru); - znalost zákona o sociálních službách a souvisejících právních norem; - samostatnost, spolehlivost, dobré komunikační schopnosti, časová flexibilita, pečlivý a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů, zvládání zátěžových situací; - uživatelská znalost práce na PC; - ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí v praxi; - ŘP sk. B a ochota řízení referentského vozidla (aktivní řidič/ka). Co vám nabízíme: - stabilní zaměstnání ve veřejné správě; - osobní přípatek a odměnu odpovídající dosahovaným výsledkům; - zaměstnanecké benefity a výhody: 5 týdnů dovolené, 4 dny plně hrazeného sick days, stravenky, příspěvek ze sociálního fondu (penz. připojištění, rekreační pobyty, vitamínové přípravky, dioptrické brýle, vstupenky na kulturní akce apod.); - prac. prostředí s moderním vybavením, pružnou pracovní dobu, příjemný prac. kolektiv. Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, stát příslušnost, místo trv. pobytu, druh a č. dokladu prokazujícího totožnost a st. občanství (č. dokladu o povolení k trv. pobytu), kontaktní telefon, e-mail, datum a podpis - strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odb. znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (příp. čestné prohlášení o bezúhonnosti) - ověřenou kopii dokladu o nejvyš. dosaženém vzdělání a dokladů prokazujících kvalifik.předpoklady. Písemnou přihlášku spolu s požadovanými náležitostmi a přílohami zašlete nejpozději do 17.3.2025 do 17.00 hodin. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Město Adamov, tajemnice, Pod Horkou 101/2, 679 04 Adamov. Na obálku uveďte text: ”Výběrové řízení-SSV-NEOTVÍRAT”. Kontaktní osoba: Mgr. Dobra Moserová, vedoucí odboru sociálních a správních věcí (tel. 516 499 624, mobil 602 788 015, e-mail: social@adamov.cz) Úplné znění Oznámení o výběrovém řízení: www.adamov.cz (Úřední deska)

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 811 980 743