Podrobnosti o kurzu
Online marketing je obor, který prochází častými změnami, proto je důležité být v obraze a pravidelně se vzdělávat. Kurz Online marketingu vás naučí, jak všechny nástroje digitálního marketingu používat a správně vyhodnocovat veškerá výstupní data.
Pokračovat
Jako úspěšný absolvent kurzu marketingu se budete dobře orientovat v základních principech marketingu a marketingového mixu, budete umět efektivně využívat znalosti o marketingovém prostředí a marketingových analýzách.
Kurz marketingu je vhodný pro začátečníky i pokročilé.
Kurz online marketingu je určen pro ty:
- kteří jsou úplní začátečníci a chtějí se naučit orientovat v moderním oboru, jako je online marketing na internetu;
- kteří si chtějí prohloubit dosavadní znalosti v oblasti marketingu a reklamy;
- kteří chtějí znát náplň práce marketingového specialisty;
- kteří jsou registrováni na úřadu práce, ale i pro ty, kteří již mají základní znalosti tohoto oboru z praxe;
- kteří chtějí pracovat na pozicích, jako jsou marketingový specialista, správce sociálních sítí, PPC specialista, produktový manažer, marketingový stratég;
- kteří pracují z domova či podnikají a chtějí lépe porozumět prodeji na internetu;
- kteří jsou na vedoucích pozicích a hledají školení pro lidi z marketingového oddělení.
Osvědčení:
- součástí kurzu je autorizovaná zkouška dle hodnotícího standardu národní soustavy kvalifikací pro profesi Specialista marketingu (kód: 66-021-N);
- úspěšný absolvent získá oficiální osvědčení o rekvalifikaci s akreditačním číslem vydaným MŠMT ČR s celostátní platností;
- osvědčení výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivní a dobře finančně ohodnocené práce v oboru marketingu.
Organizace
Průběh kurzu je zaměřen na maximální pochopení a procvičování získaných dovedností. Výuka je doplněna o praktické zkušenosti lektora.
V ceně jsou obsáhlé studijní materiály a certifikát o absolvování kurzu. Studenti obdrží učebnici založenou na ukázkových příkladech, kterou vytvořili odborníci Orange Academy s.r.o. speciálně pro kurz marketingu.
Tip! Ke kurzu získáte přístup do e-learningu ZDARMA, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si co umíte formou nejrůznějších testů nebo komunikovat s lektory.
Při výuce pracujete na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici k pozdějšímu domácímu procvičování. Budete-li chtít zapůjčit notebook, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 500 Kč.
Osnova kurzu:
1) INTERNET
- Co je online marketing?
- Vyhledávače – Seznam, Google, Bing apod.
- SEO
- PPC reklama – Sklik, Google Ads
- E-mail marketing
- Obsahový marketing – blog, video, podcast, foto
- Web / E-shop – struktura, základní prvky a stránky
- Speciální stránky – landing page, prodejní stránka
2) MULTIMÉDIA
- Co jsou multimédia?
- Výběr: webináře, HbbTV, mediální weby (Seznam, iDnes, Aktuálně apod.)
- Reklama v multimédiích
3) NOVÁ MÉDIA
- Co jsou nová média?
- Výběr: sociální sítě, videoplatformy, podcastové platformy, blogové platformy
- Reklama v nových médiích – formáty, reklamní platformy, influenceři
4) MEDIÁLNÍ PLÁN
- Fáze mediálního plánování
- Strategie
- Cíle
- Výběr médií, mediaplán
- Reporting
5) ROZPOČET
- Reklamní ceníky
- Návrh rozpočtu dle mediaplánu
- Stanovení investic, návratnost
6) NÁZVOSLOVÍ
7) ZÍSKÁVÁNÍ DAT
- Analytické online nástroje – Google Analytics, ostatní
- Agentury zpracovávající mediální průzkumy, statistické instituce – např. Netmonitor, STEM/MARK, ČSÚ atd., datové výstupy projektů
- Práce s daty
8) VZDĚLÁVÁNÍ
- Marketingové online magazíny
- Marketingoví odborníci
- Marketingové a reklamní agentury