Podrobnosti o kurzu
Rekvalifikační kurz asistentky/sekretářky vás naučí komunikovat, zvládat konflikty a krizové situace, pracovat s rozsáhlými dokumenty, ovládat psaní e-mailů a skvěle vyjednávat po telefonu.
„I vy můžete být profesionální asistentka, sekretářka, office manažerka, recepční či administrativní pracovnice.“
Pokračovat
Nezáleží na tom, jestli jste čerstvě po škole a ucházíte se o pracovní pozici asistentky/sekretářky, anebo již máte bohaté zkušenosti, ale chcete se naučit novým dovednostem a osvěžit si dosavadní znalosti. Doba jde dopředu, kurz vám umožní poznat
současné trendy, programy a aplikace, které vaši práci ještě více zjednoduší a zefektivní. Kurz asistentky zlepší váš pracovní i soukromý život. Některé tipy uplatníte i v běžných životních situacích.
Kurz pro asistentky, recepční a office manažerky myslí na začátečníky i pokročilé.
Kurz asistentky/sekretářky je určen pro ty:
- kteří si chtějí prohloubit znalosti v oblasti administrativy, komunikace, společenského chování a legislativy související s prací asistenta/asistentky;
- kteří chtějí znát náplň práce asistenta/ky;
- kteří jsou registrováni na úřadu práce, ale i pro ty, kteří již mají znalosti tohoto oboru z praxe;
- kteří chtějí pracovat na pozicích, jako jsou asistentka, sekretářka, office manažerka, recepční, administrativní pracovnice, ale i virtuální asistentka;
- kteří pracují z domova či podnikají a chtějí si lépe zorganizovat práci;
- kteří jsou na vedoucích pozicích a hledají školení pro svou stávající asistentku/sekretářku.
Osvědčení:
- součástí kurzu je autorizovaná zkouška dle hodnotícího standardu národní soustavy kvalifikací pro profesi Asistent/ka, sekretář/ka (kód: 62-008-M);
- úspěšný absolvent získá oficiální osvědčení o rekvalifikaci s akreditačním číslem vydaným MŠMT ČR s celostátní platností;
- osvědčení výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního a dobře finančně ohodnoceného zaměstnání.
Organizace
V průběhu kurzu je kladen důraz na maximální pochopení a procvičování jednotlivých dovedností. V ceně jsou studijní materiály a certifikát o absolvování kurzu. Studenti obdrží prověřenou učebnici založenou na praktických příkladech, kterou vytvořili odborníci Orange Academy s.r.o. speciálně pro kurz Asistentky/sekretářky.
Tip! Ke kurzu získáte přístup do e-learningu ZDARMA, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou nejrůznějších testů nebo komunikovat s lektory.
Příklady si můžete procvičovat na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování. Budete-li chtít zapůjčit notebook, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 500 Kč.
Osnova kurzu:
1. Vedení administrativy pomocí softwarového vybavení
- znalost využití textového editoru, tabulkového procesu, prezentace a internetu
- vytvoření zápisu z porady
- obchodní korespondence
- elektronická pošta a datové schránky
- organizace práce v sekretariátu
2. Firemní procesy
- principy řízení organizace
- firemní kultura
3. Komunikační dovednosti
- znalost českého jazyka slovem i písmem
- znalost telefonování
- znalost v oblasti řešení konfliktů
4. Zásady společenského chování a vystupování
- základní pravidla společenského chování
- zásady sebeprezentace v rámci firmy
- pravidla gastronomie
5. Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji
- evidence korespondence
- znalost vedení spisové služby
- skartační řízení a zákon o archivaci
- znalost zákona o ochraně osobních údajů (GDPR)